عاشقانه
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 43046
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




 

 






می خواستم ستاره بچینم
دستم نمی رسید
بر سر دستانت
به آسمان رفتم
و یک سبد ستاره آوردم
...... چه ارتفاعی دارد
عشق




خدایا ؛ کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده
تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری





نمیدانم گناه توست
يا عيب چشمهای من؟!
اينکه بعد از تو
تمام عالم از چشمم افتاده اند!!




گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس ازمن؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟


 

 

 

 

 

من زنـــــــــم
نگاه به صـــــــدا و بدن ظریفــــم نکن
اگــــــــــر بخواهم
تمـــــــام هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشــــــــــــید ...



گفته بودی : تا قیامت دوستت دارم ! امروز .... نیستی و نمی بینی که چه قیامتی بر پا کرده‌است در من این نبودن‌هایت ... !!!



دیدگانت را
نبند ...!
نگاهت را
ندزد ...!
تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم،
از گوشه چشمهایت تلاوت می شود...



 

با "خیلی" چی میشه نوشت...بزارید ببینم
رابطمون خیلی خوب شروع شد!؟
واسم خیلی عزیز بودی!؟....نه خوشم نیومد نقطه سر خط !
خیلی خیال تو خاطرمو درگیر میکنه
میشه دلیل نوشتن حرفهای خیس
...ادامه ...




از وقتــی که نیسـتی،
خـدا می دانـد،
چقــدر آب به صـورَتـم پـاشیـدم ..
لعنــتی ..
این کـابوس انقــدر واقعی ست
که از خواب بیــدار نمی شـوم ..





شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند
عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند
دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند
وبخند که خدا هنوز آن بالا با توست



وقتی نیستی
هوای خانه
به ـ (منفیٍ) بی نهایت میرسد
خواهش می کنم
بخاطر دل من ــ که نه !ــ
بخاطر تعادل هوای کره ی زمین
بمان


اگر خواستی بدانی چقدر ثروتمندی، هرگز پول هایت را نشمار، قطره ای اشک بریز و دست هایی که برای پاک کردن اشکهایت می آیند،را بشمار. این است ثروت واقعی./ کوروش بزرگ


گاهی
دلم ازهرچه آدم است
میگیرد... گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد... نه به
شکل " دوستت دارم" و یا نه به شکل " بی تو میمیرم "
... ساده شاید ، مثل : " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... فردا روز دیگری ست


دلم را اشــتباهي بردی...فرامـــوش کن...حتـــی برای دادنش هم برنگـــرد... از آن هم گذشتـــم...!





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : س.برج خانلو