درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 146
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 42956
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




هیلاریو: طرف خیلی جوونه، و خیلی هم مغروره.

کریس: خب باشه! قبرستون پره از پسرهایی که خیلی جوون و خیلی هم مغرورند!

هفت دلاور (The Magnificent Seven) ا 1960



پشت این نقاب یه جسم نیست. یه آرمانه، آرمان ها هم ضد تیرند

براي انتقام جويي (V for Vendetta ) ا 2005


من بزرگترین پشیمونی زندگیم رو بت می گم: من گذاشتم عشقم بره!

مگنوليا (Magnolia ) ا 1999


سرکوب یک احساس فقط اون احساس رو قویتر می کنه

ببر خيزان اژدهاي پنهان (Crouching tiger hidden dragon) ا 2000



 

ریشِ شما ریشه ی مردم رو سوزونده

دل شکسته 1387



 

کی رفته بود بالای منبر میگفت پل صراط از مو نازکتر از تیغ تیزتره یکی از اون پایین گفت خب بگو راه نیست برادر چرا میپیچونی؟!

دموکراسی تو روز روشن 1389



 

 باباتو می شناختم! قدیما با آفتابه عرق میخورد، حالا ضای والضالین نمازشو قد اتوبانِ قم میکشه...

رئيس 1385



 

 
- قرص هاتو خوردي؟
- نه
- اومديم و من يه وقت رفتم، تو بايد يادت بره؟
- تو نباشي من براي چي بايد قرص بخورم!؟

آقا يوسف 1389



ببین دلخوری، بـــاش
عصبانی هستی، بـــاش
قهری، باش
هر چی می خوای باشی باش
ولی حق نداری با من حرف نزنی، فــهمیــــــدی ؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:46 ::  نويسنده : س.برج خانلو