زیبا
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 42775
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




 

 

 

بــــازار سنـگ فروش ها کـجـــاسـت؟
به دنبال ســـنــگی کـمـیـابـم! آیــا ســـنـگ صــبـور هــم مــی فــروشنـد؟


در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم...

جز خودم...!

وفای به تو خیانت به خودم بود...!

 




 

 

باب مارلی یه نظریه جالبی داره. میگه تو میتونی نژادپرستی و نفرت رو درمان کنی، اگه فقط بتونی به زندگی آدمها موسیقی و عشق تزریق کنی. یه روز وقتی که قرار بود بره توی یه فستیوال صلح برنامه اجرا کنه یه نفر رفت تو خونه ش و بهش شلیک کرد. دو روز بعد باب مارلی دوباره رفت روی استیج. وقتی ازش سئوال کردن که با این حال و روزت برای چی اومدی اینجا جواب داد: آدمایی که سعی می کنن دنیا رو به جای بدتری تبدیل کنن، حتی یه روز هم دست از کارشون بر نمیدارن. من هم همینطور. من میخوام یه نور باشم توی تاریکی.

من اسطوره هستم (
I Am Legend (2007




باید بتونم تنهاییمو دربست قبول کنم... باهاش اخت بشم... باهاش انس بگیرم...

بانو 1370




ناصرالدين‌شاه: برای آمدن به چشم نقاش، باید در چشم انداز بود

کمال الملک 1362




امانت این بچه ها رو چطوری نگه داشتیم؟
به عهدی که با این ملت بستیم چطوری نگه داشتیم؟
از احکام فقط این رو یاد گرفتیم 2
تا ماشین بندازیم توی خیابون تن و بدن جوونا رو بلرزونیم؟!!
یک هلیکوپتر بفرستیم روی سقف خونه مردم برای جمع کردن 4 تا بشقاب آهنی!
یارو 70 میلیون پول هیئت رو که مردم به امانت بهش داده بودن خورده حالا توی عروسی برادر زادش چون یک دلنگ و دولنگی کردن میگه حرومه من نمیرم!
از احکام یاد گرفتیم دختر 2 تار موهاش بیرون بود با پونز فرو کنیم تو پیشونیش!
اون وقت ادعا کنیم خیرخواه مردم هستیم!
نگران آخرت اونا هستیم
همین خیرخواهی بعضی ها کار دستمون داد ...

زندگی خصوصی 1390






 ...

 

- به کسانی که پشت سر شما حرف می زنند بی اعتنا باشید. آنها به همانجا تعلق دارند، یعنی دقیقا پشت سر شما..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:زیبا, :: 12:41 ::  نويسنده : س.برج خانلو